Bieži uzdotie jautājumi

Šajā lapā jūs atradīsit pēc temata izkārtotus mums bieži uzdotos jautājumus un mūsu sniegtās atbildes.

Pasūtījuma veikšana

Kā notiek preces pasūtīšana?

Visvienkāršākais pasūtīšanas veids ir likt izvēlētās preces grozā un, sekojot norādījumiem uz ekrāna, ievadīt pircēja kontaktinformāciju un pirkumu apstiprināt.

  • Ja pirkums būs noformēts pareizi un sekmīgi, uz savu e-pasta adresi saņemsit automātisku apstiprinājumu, ka pasūtījums saņemts.
  • Pēc tam tuvāko darba stundu laikā jūsu pasūtījums tiks pārbaudīts un uz e-pastu nosūtīsim detalizētu pasūtījuma apstiprinājumu vai rēķinu apmaksas veikšanai norādot arī plānotos apmaksas un preču piegādes laikus.
  • Atsevišķus e-pasta ziņojumus saņemsit arī par maksājuma ienākšanu mūsu bankas kontā, kā arī par preces pieejamību izsniegšanai.

Ja sastopaties ar grūtībām noformēt pirkumu paredzētajā kārtībā, varat arī atsūtīt mums e-pastu norādot interesējošo preci, skaitu, kā arī pircēja vārdu un kontaktinformāciju.

Ko nozīmē "Plānotais preču piegādes datums"?

Plānotais preču piegādes datums tiek norādīts katram pirkumam un tas nosaka laiku, kad pasūtītās preces būs saņemtas mūsu birojā un gatavas izsniegšanai klientam.

Ja klients ir pasūtījis preču piegādi uz savu norādīto adresi, preču nogādāšana līdz tai prasīs papildus vienu darba dienu.

Kā atrast manam portatīvajam datoram piemērotu akumulatoru?

Klientu ērtībai esam izveidojuši speciālu selektoru, kas palīdz atrast interesējošajai iekārtai savietojamo komponenti - portatīvā datora akumulatoru, barošanas bloku vai ko citu.

Atrast to varat ejot galvenajā izvēlē uz Datorveikals - Rezerves daļu meklētājs

Kā var izdarīt izmaiņas pasūtījumā?

Ja esat veicis pasūtījumu, bet pēc apstiprinājuma saņemšanas (vai ātrāk) konstatējat, ka jāveic kāds labojums, rakstiet uz e-pastu veikals@datori.lv vai zvaniet pa tālruni 6733 2683.

Ko nozīmē garais numurs e-pasta vēstulē par preču izsūtīšanu?

Ja esat pasūtījis preces ar piegādi ārpus Rīgas, mēs tās parasti nosūtam izmantojot kurjerpasta pakalpojumus. Lielākie kurjerpasta pakalpojumu sniedzēji nodrošina sūtījuma stāvokļa tiešsaistes uzziņas internetā.

Ja esat saņēmis ziņu, ka "Informāciju par sūtījuma 0575000111122223 statusu nodrošina pārvadātājs DPD Latvija, SIA" varat doties uz kurjerdienesta vietni internetā (šajā gadījumā tā būtu www.dpd.lv), iekopēt norādīto numuru tam paredzētajā vietā un uzzināt kur pašlaik atrodas jūsu sūtījums.

Kā lai zinu, ka jūsu firma pēc laiciņa nebankrotēs?

šādas garantijas jums nevar sniegt pat lielākie pasaules uzņēmumi, taču mēs strādājam jau kopš 1992.gada un Latvijas mērogam šī ilgā pieredze mums dod cerību, ka spēsim pārdzīvot arī grūtus laikus.

Preces un to pieejamība

Vai visas katalogā redzamās preces jums ir uz vietas?

, mūsu noliktavā ir tikai atsevišķas preces, bet lielākā daļa preču var tikt piegādātas noteiktajā laikā pēc jūsu pasūtījuma. Lai uzzinātu kuras preces ir uz vietas un var saņemt nekavējoties, skatiet tikai tās preces, kurām pieejamība ir uzrādīta kā "šodien" (vai tuvākā darba dienā).

Sīkāk lasiet sadaļā Pasūtījuma izpildes laiks.

Vai pasūtīto preci var saņemt šodien?

Katrai precei ir uzrādīts plānotais saņemšanas laiks (preču sarakstā tieši zem pogas "Ielikt grozā" vai preces aprakstā rindiņā "Pasūtījuma izpildes laiks".

Vairāk par piegādes laikiem varat izlasīt lapā "Pasūtījuma izpildes laiks".

Kad varu saņemt pasūtītās preces?

Par gatavību izsniegt (vai izsūtīt) pasūtītās preces jūs saņemsit ziņojumu uz e-pastu, tāpēc, lūdzu, izdarot pasūtījumu, e-pasta adresi norādīt precīzi.

Vai jūs piegādājat preces vai man jābrauc pakaļ pašam?

Iespējami ir abi varianti. Pasūtot preci, jūs varat izvēlēties piegādes veidu. Ja vēlaties lai prece tiktu piegādāta, piegāde ir atsevišķi apmaksājams pakalpojums, taču saņemot preci mūsu birojā piegādes izmaksu nav. Piegādes izmaksas jums tiks parādītas noformējot pasūtījumu.

Ar tām varat iepazīties arī piegādes pakalpojumu sarakstā Preču piegādes.

Vai pie Jums var arī pakonsultēties klātienē?

Jā, mūsu darbinieki jūs labprāt konsultēs par jūs interesējošiem jautājumiem mūsu birojā darba laikā (darba dienās no 9.00 līdz 18.00).

Vai varat salikt datoru atbilstoši manām vēlmēm?

, tieši tā ir mūsu priekšrocība, taču lai dators tiešām atbilstu jūsu vajadzībām, pirms tā pasūtīšanas jums jābūt gataviem izstāstīt kādus darbus uz tā gatavojaties veikt. Tad mūsu konsultanti jums varēs ieteikt vispiemērotāko risinājumu.

Apmaksas iespējas un kārtība

Vai pirkumu pie jums var apmaksāt ar bankas karti?

, mēs pieņemam apmaksu, skaidrā naudā, ar bankas karti vai ar bankas pārskaitījumu.

Vairāk par maksājumu veidiem varat uzzināt lapā "Norēķinu veidi".

Vai es varēšu apmaksāt pirkumu skaidrā naudā ejot tam pakaļ?

Jā, taču gadījumos, kad prece speciāli jums ir jāpasūta no piegādātājiem, pasūtījums tiks uzskatīts par apstiprinātu tikai pēc avansa maksājuma veikšanas. Pasūtījumiem līdz Ls 50 avansā jāmaksā visa summa, bet lielākiem — 20% no pasūtījuma summas.

Kā saņemt rēķinu apmaksai?

Lai saņemtu rēķinu, noformējiet pirkumu (ielieciet preci grozā, aizpildiet pircēja datus un apstipriniet pirkumu). Pēc pasūtījuma pārbaudes rēķinu jums nosūtīsim uz jūsu norādīto e-pasta adresi.

Kā noformēt pirkumu uz juridisku personu?

Lai rēķins tiktu sagatavots juridiskai personai, aizpildot pircēja datus, ielieciet atzīmi speciālajā laukā "Juridiska persona" un aizpildiet juridiskās personas informāciju atbilstošajos ievadlaukos.

Servisa pakalpojumi

Vai jūs datorus arī remontējat?

. Atšķirībā no parastajiem interneta veikaliem, mums ir pašiem savs serviss ar kvalificētu personālu un jebkuru ar datoriem saistītu problēmu gadījumā varat griezties pie mums.

Sīkāk par servisa pieteikšanu lasiet sadaļā "Datoru serviss".

Vai jūs veicat garantijas apkalpošanu precēm, kas iegādātas citos veikalos?

Garantijas saistības ir līgums starp pircēju (jums) un pārdevēju (uzņēmumu). Ja, piemēram, uzņēmums, kurā preces pirkāt, ir bankrotējis, garantija vairs nav spēkā, taču mēs varam palīdzēt mēģināt virzīt prasību pret ražotāju. Tas ir mūsu piedāvāts maksas pakalpojums, par kuru sīkāk varat uzzināt iepazīstoties ar tā aprakstu.

Vai meistars var apskatīties manu datoru uzreiz?

Diagnostikas rezultātu mēs solām uz nākamās darba dienas pēcpusdienu, taču, ja vēlaties lai jūsu pasūtījums tiek izpildīts ārpus kārtas, varat pasūtīt arī ārpuskārtas apkalpošanu maksājot papildus par steidzamību.

Vai varat uzinstalēt datoram man vajadzīgās programmas?

Mēs varam palīdzēt uzinstalēt jums vajadzīgās programmas, taču to licencēm jau ir jābūt jūsu īpašumā vai arī tās ir jāiegādājas pie mums. Mēs neinstalēsim jūsu datorā pirātiskas programmu kopijas.

Sīkāk skatiet programmu instalēšanas pakalpojumus mūsu katalogā.

Ko darīt, ja nopirktā prece sabojājusies?

Visām mūsu pārdotajām precēm mēs nodrošinām garantijas remontu (vai maiņu) atbilstoši pavaddokumentos norādītajam termiņam.

Lai pieteiktu preci remontam, iepazīstieties ar sadaļu "Servisa pakalpojumi".

Kontakti un darba laiks

Kāds ir jūsu darba laiks?

Mēs strādājam darba dienās no 9.00 līdz 18.00. Sestdienās, svētdienās, kā arī valsts svētku dienās mūsu birojs ir slēgts, taču pasūtījumus interneta veikalā varat veikt jebkurā laikā.

Kā jūs atrast?

Mūsu birojs atrodas Rīgā Brīvības gatvē 197 (pretī rūpnīcai VEF). Blakus autobusu un trolejbusu pieturai jums jāiet iekšā pa vārtiem, jānogriežas pa labi un tad dziļāk pagalmā jūs redzēsit baltu divstāvu ēku ar lielu uzrakstu "Datori.lv". Sīkāk skatiet sadaļā "Kontakti".

Vai pie jums var piebraukt ar automašīnu?

, automašīnu varat ērti novietot pie paša mūsu biroja.